User manual and frequently asked questions INGENIO foldable kitchen scale

The foldable kitchen scale that fits any space
The Ingenio foldable kitchen scale is the convenient, versatile solution with an innovative, space-saving design. Suitable for any container and compact enough for even the smallest kitchen spaces, it offers high-capacity weighing, along with smart and convenient features including a TARE function, a liquid function and a multi-unit design. Batteries included.

參考編號 : BC5400V0

指示及使用說明書
常見問題
要將重量歸零,首先:
• 開啟磅
• 將您的容器放在托盤上(容器可與托盤重疊)
• 按「開/關」按鈕,然後等待螢幕顯示為零。
容器的重量已自動扣除。
用稍微濕的布擦拭磅,然後將磅完全抹乾。切勿將裝置浸泡在水中。請勿使用粗糙物料進行清潔。對於隨附的鍋和蓋的型號:
• 請勿將鍋和蓋加熱或在微波爐中使用,
• 建議用手洗,以確保產品可長時間使用。
按照使用者手冊啟動電器後,請確定您的電插頭運作正常。您可以嘗試將其他電器插入插頭以作測試。如果它依然無法運作,請勿拆除或自行修理,並將它送返認可的維修中心。
請勿使用電器。為避免發生危險,請將電器送返任何經批准的維修中心。
在磅的附近使用微波爐或流動電話之類的裝置可能會影響顯示的重量。請勿將磅放在熱源附近。請勿將熱的容器放置於磅上。
家電中含有可回收或可循環再用的材料。請將家電放置在公共垃圾收集點。
請瀏覽網站的「配件」頁面,輕鬆找尋所需產品。
請在此網站的保修部分找到更多詳細的資訊。
如認為有零件缺漏,請致電消費者服務中心,我們將協助您覓得合適的解決方案。